η προσευχή του ποιητή

h-proseyxh-toy-poiohth-60x80

ακρυλικό σε καμβά (60χ80)

12 Σχόλια (+add yours?)

  1. Καλλιόπη
    Φεβ. 04, 2009 @ 21:59:56

    Μια άδεια κόλλα
    κι ένα στυλό
    πικρός καφές
    κι ένα τσιγάρο
    Μια γκρίζα πόλη
    συννεφιασμένη
    καμία έμπνευση
    για να ρεφάρω.

    Ένα στυλό
    και πέντε δάχτυλα
    πάλια συνήθεια
    να μην ξεχνάω
    Στις άδειες τσέπες μου
    μόνο μια λέξη
    κι ούτε μια έμπνευση
    μπας και ρεφάρω…

  2. φαίδρα φις
    Φεβ. 05, 2009 @ 12:20:46

    αν η μνήμη μου δε με ξεγελάει
    δεν είναι και σε πολύ καλή κατάσταση
    έχω ξανασχολιάσει αυτόν τον πίνακα
    τότε που πρωτογνωριστήκαμε
    και σου είχα πει ότι ήταν μικρός
    και δεν μπορούσα να διακρίνω τις λεπτομέρειες

    είναι από τους αγαπημένους μου λοιπόν
    ξεχωρίζω το βλέμμα,μου αρέσουν τα «παραιτημένα» βλέμματα
    τον καπνό…
    τ’αποτσίγαρα
    τα χρώματα

    αλλά πιο πολύ το χέρι που αγκαλιάζει τις μπίρες
    νομίζω θα έχεις πολύ καιρό να πιεις
    τόσο λίγο που μιλάς…

    φιλιά

  3. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 06, 2009 @ 17:23:18

    # Καλλιόπη
    Ε όχι κι ούτε μια έμπνευση!
    Άλλα βλέπω εγώ.

  4. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 06, 2009 @ 17:27:10

    # φαίδρα φις
    Ναι είχε σχολιαστει ο πίνακας ως «εικονίδιο»
    Νομίζω πως και η Πέννυ είχε εκφράσει ενδιαφέρον.

    Ναι έχω κάτι μέρες να πιώ. Φταίνε ο άτιμοι ιοί και οι ιώσεις.

  5. φαίδρα φις
    Φεβ. 06, 2009 @ 18:40:40

    τι έπαθες?
    αρρώστησες?

    περαστικά
    πρόσεξε μην κολλήσεις το παιδί

  6. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 06, 2009 @ 22:44:49

    Να μην κολλήσω το παιδί;!
    Καλό κι αυτό.
    Το παιδί με κόλλησε!

  7. stixakias
    Φεβ. 07, 2009 @ 20:25:16

    άκου τώρα

    ο ιός ήρθ’ απ’ την κόρη
    Σκέψου να ΄τανε κι αγόρι…

  8. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 07, 2009 @ 22:52:26

    Α…σε τσάκωσα.
    Εσύ λοιπόν ήπιες τις δυο μπίρες του πίνακα και περιείλθε ο εικονιζόμενος σ΄αυτή την κατάσταση!!!

  9. stixakias
    Φεβ. 08, 2009 @ 20:09:57

    σσσσ
    δεν είναι ανάγκη να μάθει όλος ο κόσμος πως εγώ έχω ποζάρει για αυτόν τον πίνακα

  10. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 09, 2009 @ 11:49:46

    μη καρφώνεσαι ρε…μη καρφώνεσαι.

  11. kyriaz
    Απρ. 05, 2009 @ 09:43:30

    Εξαιρετικό…

  12. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Απρ. 06, 2009 @ 00:06:22

    #kyriaz

    Σ΄ευχαριστώ. Να΄σαι καλά.

Σχολιάστε

