ζω γραφική

ceb6cf89-ceb3cf81ceb1cf86ceb9cebaceae

12 Σχόλια (+add yours?)

  1. Καλλιόπη
    Ιαν. 31, 2009 @ 07:46:30

    Και τώρα που το φώναξες το «έζησες» τουλάχιστον;
    Κι εγώ ζω!

  2. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιαν. 31, 2009 @ 12:19:23

    Δεν φώναξα τίποτα.
    Εγώ έζησα μονάχα τη ζω-γραφική.

  3. ktkouk
    Φεβ. 02, 2009 @ 11:27:57

    Άλλοι ζουν γράφοντας κι άλλοι γράφουν ζώντας.
    Άλλοι πάλι ζωγραφίζουν τη ζωή κι άλλοι ζουν τη ζωγραφική.

    Υπάρχετε και κάτι (ωραίοι) τύποι που ζείτε, γράφετε και ζωγραφίζετε
    με έναν τρόπο που μοιάζει να μη γίνεται αλλιώς.

    Καλή εβδομάδα σύντεχνε.

  4. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 02, 2009 @ 19:37:11

    Kαλή και σε σένα

  5. φαίδρα φις
    Φεβ. 03, 2009 @ 10:09:04

    δίκοπο κι αυτό?
    Ζω για να γράφω
    γράφω για να ζω
    όλο μαζί ζωγραφική?

    έχεις έφεση στα λογοπαίγνια…

    χαίρε
    υγίαινε!

    φιλιά

  6. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 03, 2009 @ 19:37:18

    Χαίρε και σε σένα
    Όχι δεν είναι λογοπαίγνιο. Κυριολεκτικό είναι
    (και εικαστικό)

  7. φαίδρα φις
    Φεβ. 03, 2009 @ 20:22:55

    εντάξει,τότε έχω εγώ έφεση στα λογοπαίγνια…
    κι εσύ στα κυριολεκτικά εικαστικά!

  8. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 03, 2009 @ 23:14:54

    # φαίδρα φις

    Επειδη δε μ΄αρέσει να βάζω γρίφους , η ιστορία έχει ως εξής.
    α) Σε ένα είκαστικό γεγονός μπορεί να λέει ότι θέλει και ο δημιουργός και ο θεατής – κριτής. Συνήθως λέγονται μ…ες, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα και δεν θέλω να προκαλέσω και τον ΚτΚουκ.
    β) Ζωγραφική κυριολεκτικά σημαίνει γράφω τα ζώα και κατ΄επέκταση τη ζωή. Δηλαδή αναπαραστώ τη ζωή.
    γ) Ξεκίνησα την προηγούμενη εβδομάδα να κάνω μαθήματα ζωγραφικής και καθώς προετοίμαζα το μάθημα και σκεφτόμουν διάφορα σκέφτηκα πως στην πρώτη …συνεδρία, καλό θα ήταν να τους ρωτήσω τι είναι ζωγραφική. Κάπως έτσι προέκυψε η ιδέα. Το παρόν εικαστικό είναι φτιαγμένο στο photoshop, αλλά έφτιαξα κι ένα με κανονικά χρώματα και πινέλα και αφού μου έδωσαν διάφορες απαντήσεις στην ερώτηση που – τελικά – τους έκανα τους παρουσίασα το πινακάκι. Ίσως είναι λίγο μνησίκακο να προκαλείς έκπληξη σε μεγάλους ανθρώπους με τέτοιο τρόπο αλλά τουλάχιστον κέρδισα την προσοχή τους.
    και τέλος
    δ) Ε…μη θαρρείς πως και γω είμαι εντελώς στα συγκαλά μου.

  9. φαίδρα φις
    Φεβ. 03, 2009 @ 23:33:56

    σιγά μην το θαρρώ
    γι’αυτό συνεννοούμαστε…
    λες να μην το ξέρω?

    πολύ ενδιαφέρον αυτό που άρχισες
    κάτι μου είχες αναφέρει στο παρελθόν
    και χαίρομαι που το αποφάσισες τελικά

  10. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 03, 2009 @ 23:38:32

    Εγώ το είχα αποφασίσει καιρό…
    Το ελληνικό δημόσιο όμως είναι απερίγραπτο.

  11. ktkouk
    Φεβ. 05, 2009 @ 10:57:27

    Δεν είσαι ο μόνος φίλος που μετά τη λέξη μ…ες φέρνεις συνειρμικά στο νου σου εμένα.

    Πάντως καλή επιτυχία στο νέο σου εγχείρημα. (την οποία θεωρώ δεδομένη αλλά ο ξύλινος λόγος των ευχών κτλ.κτλ.)

    ΥΓ. Πάντως κι εγώ εμένα σκέφτομαι όταν ο λόγος περί μ…ων.

    ΥΓ. Εκτός αν μ…ες= μπάμιες.

  12. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 06, 2009 @ 17:29:40

    Μα τι είναι αυτά που λες αγαπητέ;
    Μ…ες = Μυθολογίες
    Έχεις αρχίσει να γίνεσαι ένας μύθος!!!

Σχολιάστε

