φορολογική συνείδηση

fs1

 

fs2

 

fs3

 

fs4

 

fs5

 

fs6

 

fs-7

 

fs8

 

Εδω θα ταίριαζαν και κάποια τραγούδια

Δέχομαι προτάσεις, αρκεί να υπάρχουν πλήρη στοιχεία ώστε να τα βρω αν δεν τα έχω ή δεν τα ξέρω.

Να και η πρόταση της φαίδρας φις

Θανάσης Γκαϊφύλιας    Άδοξο τέλος
(απο την Ατέλειωτη Εκδρομή)

Να και μια πρόταση δική μου με την παράκληση να προσέξετε ιδιαίτερα τους στίχους!!!!!!

Νικόλας  Άσιμος   Παράτα τα

(απο την παράνομη κασσέτα Νο 00001  , Το Βαρέλι)

15 Σχόλια (+add yours?)

  1. φαίδρα φις
    Δεκ. 20, 2008 @ 12:37:27

    ωραίο!
    αβίαστα μου ήρθαν το «στο ίδιο έργο θεατές»
    των Ανδρικάκη-Νταλάρα,των Σαλαβάτη-Γκαϊφύλια το «αντιστέκομαι»
    και το «άδοξο τέλος» του Γκαϊφύλια επίσης

    σου αφήνω δωράκι και τους στίχους αυτούς του Αντώνη Παπαιωάννου:
    όλοι εμείς που ζήσαμε ζωή εκτός νυμφώνος
    και η χαρά μας άφησε στα κρύα του λουτρού
    εμείς το θύμα είμαστε,εμείς κι ο δολοφόνος
    του άδικου και μάταιου χαμένου μας καιρού

    καλημέρα
    φιλιά

  2. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Δεκ. 20, 2008 @ 15:03:21

    Εύστοχα όλα.
    Προτίμησα το Άδοξο τέλος ως το πιο άγνωστο.
    Σου αφήνω κι εγώ δωράκι πάλι στίχους του Αντώνη Παπαϊωάννου που πάλι τραγουδάει ο Γκαϊφύλιας

    Περνούν οι μέρες στο σκοτάδι
    τα φώτα γίνονται σκιές
    μα σα θα σμίξουμ΄ένα βράδυ
    θα΄ναι οι πίκρες μας παλιές.

    Όταν θα σμίξουμ΄ένα βράδυ
    στου κόσμου το βαθύ πηγάδι
    τα λεωφορεία θα περνάνε
    θα πάιζουνε τα σινεμα
    όταν θα σμίξουμ΄ένα βράδυ
    συου κόσμου το βαθύ πηγάδι

    Περνούν οι μέρες στο σκοτάδι
    μ΄αφήνουν πόρτες ανοιχτές
    για να γυρίσουμε ενα βράδυ
    απ΄τη φωτιά κι απο το χτες.

    Όταν θα σμίξουμ΄ένα βράδυ
    στου κόσμου το βαθυ πηγάδι
    ένα τραγούδι θ΄ανεβαίνει
    απ΄το βυθό μέχρι τη γη
    κι εσύ θα λες τι μου συμβαίνει
    θα ψάχνεσαι για την πληγή
    για την πληγή που μας πληγώνει
    σαν μένουμε στον κόσμο μόνοι.

    Γεια χαρά.

  3. άναρχες φλόγες/Λίτσα Πατεράκη
    Δεκ. 20, 2008 @ 18:59:55

    Καλησπέρα φίλε μου
    Πρόταση για τραγούδι δεν έχω. Έχω όμως πρόταση για… ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!

    Η ανάρτησή σου ΚΑΛΗ!!!

  4. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Δεκ. 20, 2008 @ 23:45:03

    #άναρχες φλόγες/Λίτσα Πατεράκη

    Γειά σου και σε σένα.
    Το να μου λες έχω πρόταση για ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
    είναι σα να μου λες π.χ. «έχω συνταγή για για κατσικάκι»
    Όπως καταλαβαίνεις το πράγμα θέλει λεπτομέρειες.
    Σε κάθε περίπτωση όμως , είτε πρόκειται για συνταγή είτε για αντίσταση, τα τραγούδια είναι το αλατοπίπερο.
    Ελπίζω να σε ικανοποίησε η πρόταση της φαίδρας, έχω κι εγώ κάτι κατά νου.
    Να΄σαι καλά.

  5. padrazo
    Δεκ. 21, 2008 @ 01:49:11

    Εμένα μου κατέβασε η κούτρα στίχους
    Τραγουδιούνται στον σκοπό του «Στο Ζάπειο μια μέρα περιπατούσα…»

    Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΕΛΑΣ

    Στα εξάρχεια μια μέρα ενώ περιπολούσα
    συναντησα παρέα υβρολογούσα
    δεν άντεξα σας λέω αν δεν πυροβολούσα

    Εκεί σταμάτησα. Όποιος θέλει συνεχίζει

    Υ.Γ
    Με το ίδιο θέμα καταπιαστήκαμε

  6. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Δεκ. 21, 2008 @ 02:45:01

    #padrazo
    Ναι, με το ίδιο θέμα καταπιαστήκαμε και έχουμε και τον ίδιο τίτλο , αν και εσύ με λατινικούς χαρακτήρες.
    Αλλά οι χαρακτήρες που σπρώχνουν αυτή την καμπάνια είναι …αχαρακτήριστοι
    (ή σπουδαίοι καλλιτέχνες όπως σου γράφω και στο σχόλιό μου στο άρθρο σου)
    Θα τολμίσω όμως να συνεχίσω τους στίχους σου (στην ίδια πάντα μελωδία)
    .
    γιατί εγώ είμαι άντρας
    δεν είμαι…ούσα.

    Δε πα και να τα κάψει
    η πιτσιρικαρία
    εμείς ‘εχουμ΄αρχίδια
    με ιστορία.

    Κι έχω και δικηγόρο σκληρό καρύδι
    κι ο κόσμος όλος ξέρει
    πως είν΄μεγάλο α….

    Εκεί σταματησε κι εμένα η ‘εμπνευσή μου.
    Οποιος θέλει συνεχίζει.

  7. φαίδρα φις
    Δεκ. 21, 2008 @ 08:48:26

    ευχαριστώ πολύ και καλημέρα
    πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για τη συνέχεια
    δεν κατάφερα ν’αντισταθώ στον πειρασμό

    κι έγραψα αυτό το παρακάτω:

    αυτός ο δικηγόρος,πολύ «γενναίος»
    μα ξέχασε πως έχει μικρούλι π_ος
    αυτά για τα λαμόγια που βιώνουν δίχως ούγια
    θα προσκυνώ τον Γκόγια,θα δέρνω πάντα Κ__για…

    φιλιά

  8. πέννυ μηλιά
    Δεκ. 21, 2008 @ 23:14:25

    Σόλο εδώ πάει το χιλιοειπωμένο μα εύστοχο,μια εικόνα χίλιες λέξεις..
    πόσες φορές έχω ζηλέψει ζωγράφους και σκιτσογράφους όταν πετυχαίνουν όσα δεν κατορθώνουν να εξηγησουν χίλιες διατριβές..Μου φαίνεται ανήκουστο κάποιοι να μην μπορούν να συλλάβουν και να αρνούνται μια αλήθεια όταν είναι τόσο απλά και εύστοχα δοσμένη.Γιατί δεν καταλαβαίνει κανείς επιτέλους;Οκ, κάνεις οτι δεν καταλαβαίνεις όταν έχεις συμφέρον να μην καταλάβεις,γιατί είσαι ο Αλφα ο Βήτα ή ο Γάμα παράγων- υπουργός που καρπώνεται άμεσα τα οφέλη.Οι υπόλοιποι όμως;Γιατί πάντα υπάρχει ένα «αλλά» ακόμα και μετά από μια τόσο εύγλωττη αλήθεια που όλοι ξέρουμε;Κάθε φορά που ακούω το σλογκανάκι στα μμε θέλω να τσιρίξω..και κάθε φορά που το βλέπω στις αφίσες απορώ πως δεν ξηλώνεται από μόνη της..

    «Υπομονή
    αχ πως πονεί..»
    Πέννυ

  9. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Δεκ. 22, 2008 @ 17:18:51

    #φαίδρα φις

    Βλέπω σεξιστικά υπονοούμενα!
    Αυτό το αρ… ο άνθρωπος ήθελα να πω, τελικά θα ήταν πολύ καλός για ψυχαναλυτής: Μας βγάζει πολλά πράγματα απο μέσα μας.

    # πεννυ μηλιά
    Όλο θέτεις ερωτήσεις που δεν έχουν απάντηση.
    Εγώ πάντως αν δεν έκανα τα παραπάνω σκίτσα ή κάτι σχετικό με το σλόγκαν θα έσκαγα. Μ΄ενοχλεί περισσότερο κι απο τον Κούγια.

  10. Elias
    Δεκ. 23, 2008 @ 13:18:41

    Κι αυτό επίσης, για εκτόνωση.
    Καλές γιορτές.

  11. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Δεκ. 23, 2008 @ 14:51:01

    Καλό κι αυτό!
    Μα είναι δυνατόν να μας θεωρούν τοσο βλάκες;
    Επίσης καλές γιορτές.

  12. ktkouk
    Δεκ. 23, 2008 @ 19:54:57

    Έλεγα να μην παρέμβω σ’αυτή την εγγραφή για 2 λόγους: Πρώτον τι να προσθέσω; και δεύτερον γιατί φοβάμαι μη σου πρήζω τα κούγια με τα σχόλιά μου.
    Αναρωτιέσαι όμως αν είναι δυνατόν να μας θεωρούν τόσο βλάκες. Και έρχομαι ως φιλόσοφος και ως συνειδητοποιημένος καταναλωτής λαχανοντολμάδων να θέσω το εξής ρητορικό ερώτημα: Μήπως δικαίως μας θεωρούν;…

  13. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Δεκ. 23, 2008 @ 23:39:39

    To ότι μας θεωρούν βλάκες είναι δεδομένο.
    Δικαίως;
    Μόνο όσον αφορά τους ψηφοφόρους τους. Και οι ψηφοφόροι ΝΔ + ΠΑΣΟΚ είναι συνολικά λιγότεροι απο τους μισούς κατοίκους ετούτης της χώρας
    (Δες κι εδώ τα αποτελέσματα του 2007)
    Προφανώς η καμπάνια αυτή δεν απευθύνεται σε μένα κι εσένα, ούτε καν στο σύνολο των ψηφοφόρων τους.
    Απευθύνεται σε κάτι φοβισμένους βλακοκακομοίρηδες που εξακολουθούν να βγάζουν σημαία την 25η Μαρτίου ή Οκτωβρίου , να στέλνουν τα παιδιά τους για εξομολόγηση (ίσως πηγαίνουν και οι ίδιοι), και που έχουν ένα μέσο εισόδημα.
    Δεν ξέρω τι ποσοστό είναι αυτό. Μάλλον κάτω του 30%. Αν πιάσει η καμπάνια σε ένα 20-30% αυτών έχει σίγουρα το κράτος κάποιο κέρδος (ή τουλάχιστον όχι απώλεια, διότι έχουμε και την απώλεια)
    Έχουνε αναλύσει οι μάγκες τις στατιστικές τους και ξέρουν τι κάνουν.
    Ξέρουν και πως είναι κακή συγκυρία για την καμπάνια αλλά τι να κάνουν που λήγει το έτος και τα φορο-λογιστικομαγειρέματα αρχίζουν όπου να΄ναι;
    Και προφανώς έχουν τόσο μεγάλη ανάγκη απο ρευστό που δεν τους πειράζουν τα φάσκελα.
    Άρα δεν είναι μάλλον το θέμα πως μας θεωρούν βλάκες.
    Εγώ θα έλεγα πως μας θεωρούν ψάρια.
    Και τώρα έχουν ρίξει τα δύχτια τουυς και περιμένουν να τα μαζέψουν να δουν τι ψάρια έπιασαν.
    «Έχουν ρίξει παραγάδι
    σας αρέσουν οι φόροι mis;
    Τι θα κάνετε το βράδυ
    ντου γιου λάικ φροϊλάν μπαχτσίς;»

    Υ.Γ. Καλά κάνεις κι αφήνεις σχόλια και θέτεις και ρητορικά ερωτήματα, διότι όπως βλέπεις ξυπνάς τον πολιτικό αναλυτή μέσα μου!

  14. faros
    Δεκ. 25, 2008 @ 01:52:18

    Καλά, μόνο εδώ δεν πάει, αλλά άντε να ψάχνω για το κατάλληλο !

    Χρόνια Πολλά, φίλε και ό,τι επιθυμείς !

  15. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Δεκ. 25, 2008 @ 21:54:16

    Χρόνια πολλά φάρε, να΄σαι καλά

Σχολιάστε

