secret combi ναι ζώον (σπουδή για ένα δημοτικό τραγούδι)

αφιερωμένο στον ΚτΚουΚ και στον κουμπάρο

.

Αρχή παραμυθιού καλησπέρα σας

Στο μπαούλο έχω κρυμμένο
μυστικό κομπινεζόν
κι έτσι λέω να το πέμψω
κι εγώ στη Γιουροβιζιόν.

Θ’ αρματώσω τη Μαλάμω
την καλή μου τη φοράδα
και με το κομπινεζάκι
θα δοξάσω την Ελλάδα.

Τα πουλιά λαλούν και κράζουν
«γεια σου βρε Μαλάμω γεια
πήγαινε να μας δοξάσεις
και μαζί σου η κλεφτουριά»

Κι από μακριά, έρχονται όλα τα πουλιά του δάσους,
τσακάλια, ύαινες, νυφίτσες και πολιτικοί.
Από μακριά τη φασκελώνουν κι από κοντά της λένε.

«Γεια σου Μά, Μα,-Μά, Μαλάμω»
«Δε με λένε Μαλάμω,
μον’ με λεν Μαλάμω Τούρτα
κι όλους θα τους ρίξω χάμω.

Με το ροζ κομπινεζάκι
παίρνει φόρα η φοράδα
ξετρελαίνονται οι γαϊδάροι
και γκαρίζουν στη λιακάδα.

Τρία πουλάκια κάθονταν
γλυκολαλούν και λέουν
«Είσαι γλύκα είσαι τρέλα
με τη ροζ τη φουστανέλα
πάρε το βραβείο κι έλα!»

Μα τη ρίξαν στο χορτάρι
με τα «όλε» και τα «χάιντε»
το πήρε άλλος γάιδαρος
ο – πως τον λεν;- Μπιν Λάντεν. 

Ήμουνα κι εγώ εκεί μ΄ένα κόκκινο βρακί.
 

43 Σχόλια (+add yours?)

  1. κουμπάρος
    Μάι. 27, 2008 @ 13:45:41

    Η μορφή του συγκεκριμένου ποιήματος….

    Όχι, δεν θα ασκήσω καμια κριτική. Γέλασα με την καρδιά μου! Ευχαριστώ για την αφιέρωση. Το θέλω και μελωποιημένο, ώστε να το στείλουμε του χρόνου στη γιουροβίζιον. Θα σκίσει!

    Φιλιά!

  2. ktkouk
    Μάι. 27, 2008 @ 16:20:45

    Σολωμάντζαρος…τουέλβ πόιντς !
    Λε Σολωμανζάρ … ντουζ πουά(ν) !

  3. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 27, 2008 @ 16:26:25

    #κουμπάρος

    Θα το στείλω του Σαββόπουλου να το μελωποιήσει!

    #ΚτΚουΚ

    Φάιναλ: θρι μπολς

  4. ελένη
    Μάι. 27, 2008 @ 16:26:39

    «Είσαι γλύκα είσαι τρέλα
    με τη ροζ τη φουστανέλα
    πάρε το βραβείο κι έλα!»
    Σε προσφωνώ νέο Σουρή
    Γέλασα με την καρδιά μου

    ξεκαρδιστικά φιλιά

  5. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 27, 2008 @ 16:31:36

    # ελένη
    Θένκ γιου για τα παλαμάκια
    μη με λες όμως Σουρή
    γιατί έτσι προσφωνούνε
    οι πιστοί του τον Στιχάκια.

    (και δεν έχουν κι άδικο)

  6. Ντουφεκαλεύρης
    Μάι. 27, 2008 @ 17:00:10

    (Ήτανε κι αυτή εκεί, μα δε φόραε βρακί.
    Πάλε μπορεί και να μη ξάνοιξα καλά)

    Καλώστονα το φίλο μας
    που έπιασε να γραφει
    και έμμετρα να τραγουδεί
    της βιζιόν τα άνθη.

    Και σε καλωσορίζοσε
    και σε χειροκροτάω,
    που δε θα είμαι μοναχός
    τ’ αστεία να μιλάω.

    Μόνε που έχω να ειπώ
    μια τόση δα λεξούλα
    για τη Καλομοιρούλα μας
    που είναι ομορφούλα.

    Όλοι τηνε ξομπλιάζουνε
    και τηνε κοροϊδεύτουν
    γιατί σωστά δεν το μπορεί
    τα λόγια να της πέφτουν.

    Είναι κι αυτή η τσαχπινιά,
    πιότερη Βουγιουκλάκη,
    αλλά να το παρεδεχτείς
    πως είναι πιο κουκλάκι.

    Ακόμα κι αν θα αντιπείς
    πως τέχνη δεν κατέει,
    το βλέπεις δα πως το παιδί
    μονάχο του το λέει.

    Έκανε τη προσπάθεια
    με δόντια και με νύχια
    μα δεν της στάθηκε μαθές
    η ψήφος κεια τη νύχτα.

    Δεν είναι λίγο το κάτες
    να έρθης τρίτος ‘κεί
    που η Μαρινέλα η τρανή
    τα έκανε μ…

    Χαιρετώ σε και θαυμάζω όπως τη ποίησή σου και τη ζωγραφική σου Τέχνη.
    Άριστο το έργο σου στο προηγούμενο ποστ και θερμά συγχαρητήρια.

  7. φαίδρα φις
    Μάι. 27, 2008 @ 18:03:07

    κι εγώ γέλασα πολύ πολύ,
    ευτυχώς το κλίμα αποφορτίστηκε εγκαίρως…
    γέλασα και με το νικ νέιμ ντουφεκαλεύρης,φανταστικό,τρελαίνομαι…
    όπως και με τα δικά του στιχάκια στην ιδιότυπη διάλεκτο!
    έξοχα αμφότερα…

    φιλιά

    k.t.kouk,γεια…

  8. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 27, 2008 @ 18:16:09

    # Nτουφεκαλεύρης
    Γειά σου κι απο τα μέρη μας.
    Καλά ξάνοιξες, ξέρεις , φαίνεται να ξαμώνεις!
    Καλά κι αυτά που λες για την Καλομοίρα
    αλλά…..
    που την εντόπισες εδώ μέσα;
    Ξέχασα να πω πως οιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα είναι εντελώς….συμπτωματική!!

    # φαίδρα φις
    Χαίρομαι δια την πρόκληση γέλιου.
    Αυτός ήταν ο σκοπός μου άλλωστε.
    (η σπουδή σπουδή βέβαια)
    Γεια χαρά.

  9. φαίδρα φις
    Μάι. 27, 2008 @ 18:25:39

    η -δις-σπουδή ως βιασύνη…?

  10. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 27, 2008 @ 18:28:41

    Όχι
    Βάλε ανάμεσα κόμα ή τρεις τελείες.

  11. φαίδρα φις
    Μάι. 27, 2008 @ 18:34:33

    σποϋδή ίσως?
    ή σπ,ου…δ?ή

  12. φαίδρα φις
    Μάι. 27, 2008 @ 18:35:17

    ασφαλώς απαντάται και ως πους δη

  13. Ντουφεκαλεύρης
    Μάι. 27, 2008 @ 18:36:23

    Δε έτυχε να τηνε δω
    σε τούτο το μπλογκάκι,
    έτσι μου ήρθε ξαφνικά
    κι έβγαλα το στιχάκι.

    Δικιά μου σκέψη έγραψα,
    δεν τόκανα με λόγο
    να σου εβάλω φυτιλιές
    μ’ απώτερο το στόχο.

    Άδεια ποιητική
    γύρεψα απ’ τις Μούσες,
    κι εκείνες μου τον έδωκαν
    όταν αλλού γυρνούσες
    (κλείσμο ματιού: Θέμα χαμόγελο)

    Ευχαριστώ και τονε κουκ
    για τον καλό του λόγο,
    με τέτοιους φίλους πούχω δω
    λες κι έπιασα το λότο.

  14. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 27, 2008 @ 18:40:33

    #φαίδρα φις

    Θα σε στείλω στον κουμπάρο που μεταφράζει Πλάτωνα, να βάλετε κάτω και τον Αριστόκλα, να κάνετε εκεί τα …λογικά σας τερτίπια.
    Κατά τ΄άλλα
    η σπουδή (επί του δημοτικού τραγουδιού)
    παραμένει σπουδή!
    Δηλαδή
    σπουδαία τα λάχανα!

  15. Ντουφεκαλεύρης
    Μάι. 27, 2008 @ 18:41:52

    Ζητώ συγνώμη, τη Φαίδρα έπρεπε να ευχαριστήσω. Παρασύρθηκα από το όνομα Κουκ που έβαλε από κάτω νόμισα ότι είναι υπογραφή και κατάλαβα αργά το λάθος μου.

  16. stixakias
    Μάι. 27, 2008 @ 18:42:52

    αν κι εγώ ήμουν εκεί
    και με κόκκινο βρακί
    κάτω απ’ το κομπινεζόν
    σε έβλεπα (με το μπαρδόν

    αλλά θα’ σκιαζόμουν λίγο
    θα ‘ψαχνα από πού να φύγω
    κόκκινο βρακί με μούσι
    δεν το έχω ξανακούσει!)

    Κατά τα άλλα η ιστορία
    και όμορφη ήταν και αστεία
    και τη χάρηκα. Μα ωστόσο
    εύσημα δε θα σου δώσω

    Σου κρατάω λίγο μένος.
    Κείνος ο όννος ο καημένος
    στη δεξιά του ποστ γωνία
    που ‘ν ντυμένος σαν καμία

    ελαφρών ηθών, τι φταίει;
    Ποιος τον έντυσε σα gay?
    Ποιος του έβαλε νταντέλα
    σαν πουτάνα στα μπορντέλα;

    Σολωμάντζαρε αφουγκράσου
    γιατί στράβωσα και…ξα σου
    Είν’ σωστό το γαϊδούρι
    να ‘χει τη…δική μου μούρη;

  17. φαίδρα φις
    Μάι. 27, 2008 @ 18:44:27

    solo,πακέτο θα με στείλεις στον κουμπάρο?
    ενδιαφέρον ακούγεται,ειδικά αυτό με τον Αριστόκλα…

  18. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 27, 2008 @ 18:44:32

    # Ντουφεκαλεύρης
    Καλό παιδί κι ο κ. Κουκ
    μα τον καλό το λόγο
    τον είπενε η φαίδρα φις
    και διόρθωσε ντελόγω.

  19. φαίδρα φις
    Μάι. 27, 2008 @ 18:45:07

    ντουφεκαλεύρη με τέτοιο ψευδώνυμο όλα σου τα συγχωρώ…

  20. Ντουφεκαλεύρης
    Μάι. 27, 2008 @ 18:49:30

    Φαίδρα θένκιου να σου πω
    και πως πολύ σε εκτιμώ!

  21. Ντουφεκαλεύρης
    Μάι. 27, 2008 @ 18:50:59

    Α.Α. είχα διορθώσει στο 15.

  22. roulakaramitrou
    Μάι. 27, 2008 @ 18:51:50

    Σύντεκνε πολύ με άρεσε κι ως αποτέλεσμα αλλά κι ως αφετηρία για πολύ ενδιαφέρουσες απαντήσεις
    Γεια μας βρε παιδιά:)

  23. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 27, 2008 @ 18:52:24

    # Ντουφεκαλεύρης

    Βλέπω αποκαταστάθηκε
    η τάξις των πραγμάτων
    εγράφαμε κι όλοι μαζί
    κ΄ήρθαν τα άνω …κάτω

    # φαίδρα φις

    Δεμάτιον, δεμάτιον.

    #στιχάκιας
    Αποσύρωμαι στο δωμάτιο της έμπνευσης για να σου απαντήσω καθώς σου αξίζει.

  24. φαίδρα φις
    Μάι. 27, 2008 @ 18:53:14

    ντουφεκαλεύρη φίλε μου
    κι εγώ σε εκτιμώ
    στιχάκι ένα στείλε μου
    ν’αρχίσω τον «κομμό»…

  25. φαίδρα φις
    Μάι. 27, 2008 @ 18:54:35

    στιχάκια,
    πάλι θ’αρχίσουν τα προσκυνήματα…
    τρέλα τρέλα τρέλα!

  26. Ντουφεκαλεύρης
    Μάι. 27, 2008 @ 19:04:43

    Μ’ ακόμα δε σε γνώρισα
    Φαίδρα μου παινεμένη,
    (έχω και άλλες παρακεί,
    πλήθος με περιμένει).

    Θες να σου γράψω ποίηματα
    λόγια αφιερωμένα;
    Για γνωριμιά αν δε σε δω,
    θα είναι μπερδεμένα.

    Δεν είναι κρίμα κι άδικο
    μια νέα σα κι εσένα
    να παίρνει στίχους άτεχνους
    γραμμένους από μένα;

  27. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 27, 2008 @ 19:09:21

    # Στιχάκιας

    Τη φοράδα α που βλέπεις
    ψες την πήρα στο κατόπι
    και την έντυσα όπως λες
    στη μπουτίκ του Φωτοσόπι

    Πως αλλοιώς ΄θελα ντη στείλω,
    ντιπ για ντιπ ξεβρακωμένη;
    Την επόμενη άμα θέλεις
    θα την ντύσω στου Παρθένη.

    Μοναχά συγχώρεσέ με
    που το κοίταζ΄απο …πίσω
    και δεν είδα το γαϊδούρι
    που΄χε τη…δική σου μούρη.

  28. φαίδρα φις
    Μάι. 27, 2008 @ 19:11:15

    μα ήδη μου το έγραψες
    το τρίστροφο αλεύρη
    έκοψες,πήρες,έραψες
    και νάτο σαν ορντέβρ(ι)

  29. Ντουφεκαλεύρης
    Μάι. 27, 2008 @ 19:11:48

    Ο στιχάκιας είναι φίλος
    και πολύ αγαπητός.
    Μη τον βρίζετε σα να ‘ναι
    κανα δοχείο της νυχτός.

  30. Ντουφεκαλεύρης
    Μάι. 27, 2008 @ 19:15:59

    Φαίδρα:

    Κράτα λοιπόν την όρεξη
    και θα τα ματαπούμε,
    περίμενε την άλληνε
    που θα ξαναβρεθούμε.

    (Έχουμε και διεύθυνση
    για νέες κορασίδες
    που αγαπούν την ποίηση
    και τρέφουνε ελπίδες)

  31. φαίδρα φις
    Μάι. 27, 2008 @ 19:19:47

    για την έρημη φοράδα
    έχω κάτι να προτείνω
    στον Ασλάνη να την πάμε
    μα και μόνη μου την ντύνω

    και κατόπιν στο Φουστάνο
    για να της αλλάξει μούρη
    και να «σβήσει» το γαϊδούρι
    από τα επάνω επάνω

    για τυχόν απορίες και λάθη ως προς τη φύση των στιχακίων
    έχω να δηλώσω ότι μαθητεύω ακόμη κοντά στους μεγάλους-δασκάλους μου(μέντορες)
    σολωμάντζαρο και στιχάκια εδώ και κάτι μήνες,οπότε να χρεώσετε κατευθείαν σ’εκείνους το «άτεχνο» προς το παρόν σώμα των πονημάτων μου

    σας έδωσα

  32. φαίδρα φις
    Μάι. 27, 2008 @ 19:23:00

    ντουφεκαλεύρη

    ελπίδες για την ποίηση
    σταμάτησα να τρέφω
    απ’τον καιρό που η οίηση
    μου όρισε να τρέχω

  33. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 27, 2008 @ 19:42:25

    # ΓΕΕΝΙΚΩΣ

    Να κι η φαίδρα που αποφεύγει
    σαν το διάολο τη ρίμα
    αλευρώθηκε και πάει
    κι είναι όλα πλωρα – πρίμα.

    Όσο δε για τον «στιχάκια»
    είν΄σπουδαία η φιλία
    και σπουδαίο εις τον καθένα
    να΄χει την αυτογνωσία.

    Κι όποιος πει κακό γι΄αυτόν, «να πέσει απο τον μελήντακα και να σπάσει τον πόδα ντου»

  34. φαίδρα φις
    Μάι. 27, 2008 @ 19:52:14

    αλευρώθηκα????
    επαναλαμβάνω:όποιος πει κακό για τον στιχάκια να πέσει από τον μελήντακα και να σπάσει τον πόδα του και συμπληρώνω και την χέραν ντου και την κεφάλα ντου

  35. stixakias
    Μάι. 27, 2008 @ 19:58:05

    και τα αρχ…ίδια του

  36. Ντουφεκαλεύρης
    Μάι. 27, 2008 @ 20:05:17

    Φαίδρα,
    Πρόσεχε τη τρεχάλα σου
    μην έβγει σε κακό,
    θυμήσου και το Κέντερη
    που πεσ’ απ’ τη μοτό.

    Αλ.Αν.
    1.
    Τι πέρασες τη Φαίδρα μας,
    ωρέ καλό κοπέλι,
    μαρίδα νάν’ ή κοκοβιός,
    που το αλεύρι θέλει;

    2.
    Μελήντακα δεν καβαλεί
    κανείς στο Ψηλορείτη,
    μα κι από ‘κεί να έπεφτε
    δε θάσπαγε ούτ’ η μύτη.

    3.
    Στιχάκια πρόσεχε καλά
    και λόγια μη γυρεύεις,
    γιατί μ’ αυτούς που έμπλεξες
    άδικα χαρχαλεύεις.

  37. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 27, 2008 @ 20:07:57

    #στιχάκιας

    τα… παγούρια του, ήθελες να πεις.

  38. Μαρία Νικολάου
    Μάι. 28, 2008 @ 07:40:37

    Nαι ναι σε ειδα στην τιβι
    με το κοκκινο βρακι!!
    Καλα εισαι απιστευτος ! χαχα
    μπράβο βρε Αλέξανδρε!!!!
    Καυστικό χιουμορ!
    Μαρεσει

  39. κουμπάρος
    Μάι. 28, 2008 @ 11:54:39

    Καλά, ε… Γκραν σουξέ η γαϊδάρα! Πολύ γέλιο. Ακούμπησες τις ποιητικές χορδές όλων. Έτσι, που μου ‘ρχεται να γράψω κι εγώ ένα ποίημα, αλλά…. φοβάμαι την κριτική!

    Η πορδή της γαϊδάρας
    ο εχθρός της βαρεμάρας
    Του Αλέξανδρου η ρίμα
    έφερ’ αλλαγή στο κλίμα!

    Πώς μ’ αρέσουν οι πορδές
    θέλω κι άλλες σαν κι αυτές.

    Πρωτολέκτης, πρωτοκλάστης
    κριτικής ο πρωτοπλάστης!

  40. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 28, 2008 @ 12:12:11

    # Μαρία Νικολάου
    Γεια σου Μαρία.
    Ε, σε όλους χρειάζεται να παίζουμε που και που με τις λέξεις και προς τέρψην, κοινώς…χαβαλέ.

    # Κουμπάρος
    Απαράδεκτοι στίχοι!
    Στίχοι είν αυτοί;
    Άσε που με κατηγορείς και για τον κακό μας τον καιρό!
    Ενώ δεν φταίω εγώ για τις κλιματικές αλλαγές.
    Να συνεχίσετε όμως,
    θα βρείτε κι εσείς το δρόμο σας.

  41. alafroiskiwtos
    Μάι. 28, 2008 @ 14:26:43

    καμάρωσα τα λόγια σας την ένδοξή σας ρίμα
    μα έχω κι εγώ στο στάβλο μου ένα μικρό πουλάρι
    και μόλις του τα διάβασα μου γκάριξε: «τι κρίμα,
    που ξέρεις μόνο να φοράς σε ‘μένανε σαμάρι

    και άλλα γαιδούρια την περνούν με τα κομπινεζόνια».
    Έπιασα και του έφτιαξα έμμετρα παντελόνια,
    το χτένισα, το έπλυνα, μα πάλι μου γκαρίζει
    μου λέει: «Δικέ μου δε μπορώ, ο στάβλος, μου μυρίζει..»

  42. ε
    Μάι. 28, 2008 @ 15:18:45

    «Ήμουνα κι εγώ εκεί μ΄ένα κόκκινο βρακί.»

    αχ να ημουνα κι εγω
    μ ενα κιτρινο μαγιο

    ωραια γιορτη εχετε εδω μεσα. 🙂

  43. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 28, 2008 @ 16:45:16

    # αλαφροϊσκιοτος

    Επειδή βλέπω πως έχεις
    γαϊδαράκο μερακλή
    έχω ένα παιδί τζιμάνι
    που τους σταύλους καθαρίζει
    τόνε λένε Ηρακλή.

    # ε
    Έχουμε όοοολο το καλοκαίρι μπροστά μας για κίτρινα μαγιό.
    (Πότε επέστρεψες απ΄τον …Άρη;)

Σχολιάστε

