χαμός

oneirochaos.jpg ΧΑΜΟΣ

Αλαφιασμένος τριγυρνώ
τέλη στα τέλη Μάρτη.
Αλαφιασμένος τριγυρνώ
στον πάνω κάτω χάρτη,
μια σε κοιτώ και μια πηδώ
στο πιο ψηλό κατάρτι.

Εδώ – που λέτε – γίνηκε
μεγάλο μακελειό.
Κοιτάζω μες τη θάλασσα
τα πτώματα ψαράδων,
το πτώμα του κάμεραμαν
πιο κει του ηχολήπτη,
κι ολόγυρα στα κύματα
τρίχες ξανθές και μαύρες.

Ο βασιλιάς Καρνάβαλος
διέταξε τη μάχη.
Μας κατατρόπωσε στρατός
σπουδαίων μασκαράδων.

Κι εσύ που λες τα ψέματα ,
μου λες να πω πως είναι
τέλη στα τέλη Μάρτη.

19 Σχόλια (+add yours?)

  1. φαίδρα φις
    Μαρ. 26, 2008 @ 20:51:25

    ο συγκεκριμένος οίστρος σου,μου είναι άγνωστος και με μπέρδεψες τώρα…
    από πού ν’αρχίσω ν’αποκωδικοποιώ και στη συνέχεια ν’αποσυμβολίζω?

    φιλιά

  2. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 26, 2008 @ 22:04:18

    Μόνο εγώ θα στίβω – ωρες , ώρες – το μυαλό μου με τα δικά σου;
    (ειδικά αυτός ο σημερινός Αυτοπρόσωπος Ανεμος, που πάντως άξιζε τον κόπο και τον προτείνω ανεπιφύλακτα)

  3. φαίδρα φις
    Μαρ. 26, 2008 @ 22:16:39

    περίμενε,γιατί βρίσκομαι ακόμα στο «αλαφιασμένος τριγυρνώ στον πάνω κάτω χάρτη»,και κάτι σε Μακεδονία…Σκόπια…
    ό,τι έχει να κάνει με χάρτες πια,μόνο τέτοιους συνειρμούς αναπτύσσει κι εξελίσσει…
    χαίρομαι που σου άρεσε ο «αυτοπρόσωπος άνεμος» αν και είναι όντως δύσκολος και δύσπεπτος
    και μεταξύ μας-σου ψιθυρίζω-ότι δεν είναι από τα αγαπημένα μου…

    συνεχίζω την ανάλυση τώρα στο δικό σου

    φιλιά ξανά

  4. φαίδρα φις
    Μαρ. 26, 2008 @ 22:55:09

    έχεις μήνυμα από enfant rate,στο blog μου
    για έλα

  5. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 26, 2008 @ 22:59:46

    Ξέχνα τους ρεαλιστικούς χάρτες σε ότι αφορά εμένα.
    Σκέψου χάρτες του χρόνου, του νου, των συναισθημάτων, ή απλά σκέψου πως η φράση

    Αλαφιασμένος τριγυρνώ
    στον πάνω κάτω χάρτη,

    είναι μια ωραία φράση.Εμένα τουλάχιστον μου αρέσει.
    Δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος να κάνεις ανάλυση.
    Οι στίχοι είναι ότι σου είπαν απο την πρώτη ανάγνωση (οι συγκεκριμένοι).
    Όταν τους έγραφα είχα ένα τσουβάλι σκουπίδια στο κεφάλι μου. Μεταξύ αυτών και τα τοξικά απόβλητα των τηλεοπτικών εκπομπών.
    Απο εκείνο το τσουβάλι βγήκαν αυτοί οι στίχοι.
    Δεν έχει ιδιαίτερη ανάλυση, ούτε συμβολισμούς έχει (με εξαίρεση τον καρνάβαλο και τους μασκαράδες που η τόσο συχνή χρήση τους ως σύμβολα τα έχει επαναφέρει στο κυριολεκτικό τους νόημα)
    Το ξαναλέω, πάντα μου άρεσε το σουρεαλιστικό, είδικά όταν αναμιγνύεται με το πραγματικό.
    Αν έχω έναν καλό συνειρμό…ε , δεν του χαλώ το χατίρι!

  6. φαίδρα φις
    Μαρ. 26, 2008 @ 23:48:09

    και κάνεις τέλεια,μόνο που μου αφαίρεσες τη χαρά της ανάλυσης,της έκπληξης,της αποκάλυψης…
    τα είπες όλα μόνος σου…
    είναι όμορφο που είναι λιτό κι αφαιρετικό
    το αποφάσισα μου αρέσει

  7. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 27, 2008 @ 00:08:33

    Δεν θέλω να σου χαλάσω τη χαρά της ανάλυσης.
    Δεν είμαι όμως και σίγουρος πως είναι(πάντα) και ο ορθός τρόπος για να δούμε την τέχνη.
    Αν η ανάλυσή σου σε οδηγήσει σε συμπεράσματα που εγώ καθόλου δεν είχα στο νου μου όταν έγραφα τους στίχους, το ξαναλέω, δεν έχω καμία αντίρρηση.

  8. φαίδρα φις
    Μαρ. 27, 2008 @ 00:22:01

    οπότε,συνεχίζω εγώ κανονικά,
    σαν να μη μου έχεις πει τίποτα,
    το enfant rate απεφάνθη…

  9. Μαρια Νικολαου
    Μαρ. 27, 2008 @ 08:01:51

    Ετσι πιστεύω και γω ..Πως δεν χρειαζεται κανεις να κατσει
    να αναλυσει το οτιδήποτε..
    Ομορφες φράσεις και γεματο λυρισμο το σημερινό σου..
    Ο καθενας απο κει και περα ας φανταστει ότι θελει..
    Καλημερα Αλέξανδρε..
    Ιδαιτερη παντα πενα..

  10. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 27, 2008 @ 15:39:15

    # Mαρία Νικολάου.
    Ακριβώς αυτό λέω κι εγώ.
    Υπάρχουν βέβαια και κάποια ποιήματα που έχουν μονοσήμαντο νόημα.
    Είναι κι αυτά όμως που άλλο πράγμα είχε στο κεφάλι του αυτός που τόγραφε κι άλλα καταλαβαίνουν αυτοί που το διαβάζουν. Γιατί να τους χαλάσουμε τ΄όνειρο;

  11. silia
    Μαρ. 27, 2008 @ 16:10:27

    Εγώ , έχω να πω πως :
    ή καπνίζεις πολύ … (ακόμη και στο avatar μ’ ένα τσιγάρο στο στόμα είσαι)
    ή πίνεις πολύ (ξύδια+μπόμπες)
    ή παίρνεις … ληγμένα
    ———————
    Το να είμαι εγώ … «κάπως» και να μην καταλαβαίνω τί λες … παίζει ;;; … Μπορεί και να … παίζει .

  12. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 27, 2008 @ 16:18:26

    # silia
    Tο ότι καπνίζω, καπνίζω.
    Το ότι πίνω, πίνω (όχι όμως μπόμπες, ούτε και ξύδια)
    Ληγμένα τώρα….
    Κάτι μπίρες ληγμένες είχα πιεί πριν δυο χρόνια αλλά μου είπαν πως δεν θα πάθω τίποτα.
    Λες να μου είπαν ψέματα;
    Τους στίχους πάντως τους έγραψα καιρό μετά.

  13. stixakias
    Μαρ. 27, 2008 @ 16:31:47

    αν έχετε ληγμένα δώστε -καλέ- και μένα…

    υγ
    Αυτός ο χαμός που έγραψες, κυλάει σα γάργαρο νεράκι…

  14. silia
    Μαρ. 27, 2008 @ 16:59:36

    @ stixakias (συγνώμη αλέξανδρε ανδρουλάκη για το chat)
    «Ληγμένα» …. ΕΙΧΑΜΕ φίλε Στιχάκια … ΔΕΝ έχουμε πια … Μας τα έκλεψες και μας έβαλες και να μαλώνουμε (εγώ και ο αλέξανδρος ανδρουλακης – καλέ… τί μεγάλο όνομα … βαρέθηκα να γράφω) και τώρα δεν με παίζουν και τα άλλα παιδάκια …. απόμεινα μόνη μου ….

  15. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 27, 2008 @ 17:08:50

    # stixakias
    Αφου ρε captain my captain σου δωσα χτες κι έγραψες τα σημερινά σου στιχάκια.
    Κι άλλα θες;
    (κι απ΄ότι βλέπω εισαι και μοναχοφάης, διότι δεν δίνεις της silia)

  16. stixakias
    Μαρ. 27, 2008 @ 17:19:47

    @Silia, αλέξανδρος ανδρουλάκης

    είστε προβοκάτορες και οι τρεις.

  17. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 27, 2008 @ 17:50:12

    # stixakias
    Μας πήρες «πρέφα» ε;

  18. ε
    Μαρ. 28, 2008 @ 11:36:32

    δεν θελω ν αναλυσω τιποτα.
    μονο να πω οτι μου αρεσε πολυ αυτο.

  19. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 28, 2008 @ 13:19:02

    # ε
    Στο πνεύμα του «τίποτα δεν έχει σημασία»;
    Χαίιρομαι πάντως που σ’ άρεσε.

Σχολιάστε

