στης μύγας το φτερό

h-proseyxh-toy-poihth.jpg..ΣΤΗΣ ΜΥΓΑΣ ΤΟ ΦΤΕΡΟ

Βγήκα στης μύγας το φτερό
πήγα σε ξένα μέρη,
απ’ του σπιτιού μου την αυλή
στου γείτονα την πόρτα.

Πόρτα την πόρτα έφτασα
σε μια Βουλή μεγάλη,
πάνω στης μύγας το φτερό
μπρούμυτα  ξαπλωμένος.

Βζου βζου , η μύγα έμπαινε
στις μύτες των ανθρώπων,
πάνω στα νομοσχέδια
άδειαζε τ’ άντερό της,
αλλοίωνε υπογραφές,
αλλού έβαζε τελείες,
αλλού άλλαζε τα γράμματα
αλλού έβαζε τα γέλια,
τρύπωνε  στα μικρόφωνα
κι άκουγες άλλα άντ’ άλλων ,
βζου βζου   «θα το πατάξομεν»
βζου βζου   «είστε γελοίοι».

Μετά η μύγα ψόφησε,
δε ζουν πολύ οι μύγες
κι εγώ μ’ ένα σαλίγκαρο
γύρισα πίσω σπίτι.

12 Σχόλια (+add yours?)

  1. Μαρια Νικολαου
    Μαρ. 05, 2008 @ 21:26:22

    Εξυπνο..ενδιαφέρον..και με νόημα…
    Καλησπέρα …
    Προσεχε τον «σαλίγκαρο» γιατι απο «μύγες» γεμισε ο τοπος δυστυχως..

  2. Maria R.
    Μαρ. 06, 2008 @ 08:32:04

    «Ναι.
    Εγώ ήμουν
    που αναζητούσα
    λίγη ανθρωπιά
    στο μελάνι
    του τυπογραφείου.
    Αδιάβλητη στο κίτρινο
    του Τύπου
    μα είχα ξεχάσει
    το καβούκι μου
    στο σπίτι»

    Μια καλημέρα…

  3. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 06, 2008 @ 11:54:56

    #Μαρία Νικολάου
    Η δική μου όμως μύγα ήτανε…του τάγματος των δολιοφθορέων!

    #Μαρία Ρ.
    Ανθρωπιά;
    Απο το Διογένη ως τα σήμερα φαίνεται να είναι το πιο δυσεύρετο γνώρισμα του ανθρώπου.

  4. stixakias
    Μαρ. 06, 2008 @ 12:04:33

    Σας συγχαίρω αγαπητέ. Ειλικρινά!

    υγ
    Αυτό θα σας θυμίσει κάτι (δε μπορεί)

    Πόσες μέρες ζουν οι μύγες;

  5. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 06, 2008 @ 12:26:45

    # Στιχάκιας
    Οπωσδήποτε μου θυμίζει.
    Η δικιά μου μύγα πρέπει να ήταν στην 6η-7η μέρα όταν επιβιβάστηκα.

  6. φαίδρα φις
    Μαρ. 07, 2008 @ 12:33:55

    γεια,
    η «αδυναμία» μου στις μύγες με αναγκάζει να παραθέσω κι εδώ κάτι που είχα αφήσει και στο blog του Πετεφρή,δεν πίστευα ότι σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα θα υπήρχε ανάγκη να το επικαλεστώ ξανά…
    «μια μύγα μια παλιόμυγα
    απάνω στο φλυτζάνι μου
    κουτά-φλυτζά-κουτά
    φλυτζάνι μου και πίνει…
    τι πίνει τι πίνει
    καφέ απ’το καφεδάκι μου
    φιλήδονα παιδάκι μου
    ρουφάει την καφείνη…
    κόλλησα να την παρατηρώ
    την αναίδειά της επιθεωρώ
    κόλλησα κι εγώ πρωί πρωί
    μπορεί και νά’ταν άνθρωπος
    στην άλλη της ζωή
    πιες ρε μύγα ό,τι θέλεις
    μήπως ήσουν ο Νταβέλης
    μήπως μήπως ο Εφιάλτης
    ή κι ο Τζακ ο αντεροβγάλτης
    θεός φυλάξει
    νο,ζε σουί μια μύγα τσένη
    πανταχού κατατρεγμένη
    αφήστε με ν’αγιάσω
    μια στιγμή να ξαποστάσω
    έχω πλαντάξει
    μήπως είσαι μαύρο κάρμα
    μήπως είσαι αδελφοκτόνα?
    -έπαιξα σε μια ρεκλάμα
    μοναχά για εντομοκτόνα
    θεός φυλάξει
    -ξουτ ξουτ ξουτ
    -φώναζέ με Χασεψούτ
    μύγα κι άνθρωπος ιζ γκουντ
    αυτό είναι πράξη
    -έδειξα εμπιστοσύνη
    και την άφηνα να πίνει
    αναπτύξαμε φιλία
    πήρε και πρωτοβουλία
    έτρωγε ζαχαρομπούκια
    και παστίλιες και φουντούκια
    μία μύγα στα μπουζούκια
    τι να πειράξει?
    κι ένα βράδυ η κακομοίρα
    επειδή την αποπήρα
    έβγαλε το δαίμονά της
    κι ήρθανε τα ύστερνά της
    -ξουτ ξουτ ξουτ
    άντε χάσου Χασεψούτ
    μαύρο έφαγε μαζούτ
    να τηνε κάψει
    μια μύγα μια παλιόμυγα
    όσο υπάρχουν άνθρωποι
    υπάρχουν και ζωύφια
    υπάρχουν και ζωύφια
    η φύση τό΄χει εγκρίνει
    τι πίνει τι πίνει
    που αν τους δώσεις
    θάρρητα πολλά
    πώς γίνονται παλιάνθρωποι
    και λύκοι τα ερίφια
    τι πίνει τι πίνει
    και επί γης ειρήνη
    κόλλησα να τους παρατηρώ
    την αναίδειά τους επιθεωρώ
    κόλλησα κι εγώ πρωί πρωί
    μακάρι νά’μαι άνθρωπος
    στην άλλη μου ζωή…»

    φιλιά

  7. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 07, 2008 @ 13:24:15

    #φαίδρα φις
    Μυγιάτικο έπος με μεταφυσικές ανησυχίες.
    Η δικιά μου η μύγα ήταν απ΄αυτές που ψοφούν και τέρμα.

  8. φαίδρα φις
    Μαρ. 07, 2008 @ 13:31:30

    ψόφησε γρήγορα αλλά επιτέλεσε έργο αφού πρόλαβε κι άδειασε-τουλάχιστον-το έντερό της πάνω στα νομοσχέδια…
    αυτό και η τελευταία στροφή είναι τρελά…

  9. Παράξενος Ελκυστής
    Μαρ. 07, 2008 @ 22:37:40

    Θα μπορούσες κάλιστα να το τιτλοφορήσεις: «Η Καθημερινότητα Ενός Υπουργού» ή το «Μυγόχεσμα ενός Ασφαλιστικού»

  10. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 08, 2008 @ 00:32:30

    # Παράξενος ελκυστής

    Ή «τι φταίει για το μπάχαλο στη βουλή»
    ή «δεν φταίει ο υπουργός» κλπ.

    Γειά σου Παράξενε ελκυστή. Ξέρεις, έχω κάνει κι εγώ τις βόλτες μου σε δύστροπα κεφάλαια του …Χάους.

  11. faros
    Μαρ. 10, 2008 @ 23:14:49

    Α ρε Αλέξανδρε και γω έσπαγα το κεφάλι μου να καταλάβω γιατί τα … νομοσχέδια της Βουλής είναι τόσο μα τόσο … απαίσια !!! (Άλλο ήθελα να … γράψω, αλλά … ντράπηκα!)
    Τα έχ@@ε η … μύγα σου !!!
    Πάρε και συ βρε παιδί μου ένα … ποδήλατο(!!!) … μπορείς!

  12. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 11, 2008 @ 13:07:33

    # faros
    Είδες πόσο απλή ήταν η λύση της απορίας σου;
    Μύγα.

Σχολιάστε

