φωτιά

oneirochaos.jpg ΦΩΤΙΑ

Μια νύχτα βροχερή,
μηνός Μαΐου,
πιάσαν φωτιά
τα συρτάρια του γραφείου.

Σαν τρελοί δραπετεύαν
οι ποντικοί μου,
ουρλιάζανε και τρέχαν
οι γυναίκες της ζωής μου.

Μια νύχτα βροχερή ,
μηνός Μαΐου,
πιάσαν φωτιά
τα ξύλα του κρανίου.

15 Σχόλια (+add yours?)

  1. Μαρια Νικολάου
    Μαρ. 03, 2008 @ 08:13:47

    Κατι θες να πεις εδω προφανως…
    Καλημερα και καλη βδομαδα

  2. faros
    Μαρ. 03, 2008 @ 09:55:26

    Μάρτη έχουμε … ακόμα!!!
    Μου φαίνεται τα … πήρες στην κράνα, έ;
    Πάντως δείχνει μια … αξιόλογη … ευαισθησία, ειδικά στους … υφισταμένους και τις … κοπέλλες!!!

  3. Μαρία Ροδοπούλου
    Μαρ. 03, 2008 @ 09:59:49

    σε ευχαριστώ..
    να γράφεις πάντα
    δυνατά
    Καλη βδομάδα

    «ένα τρόμο
    κουβαλώ πάντα
    στο κρανίο μου.
    σαν καρφί σκουριασμένο
    σημαδεύει
    το μέτωπο.
    Η Μνήμη συνδυασμένη
    με τις λανθάνουσες
    αναμνήσεις.»

  4. cripple
    Μαρ. 03, 2008 @ 10:50:04

    καλημέρα

  5. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 03, 2008 @ 12:56:58

    # Μαρία Νικολάου.
    Κάτι θέλουμε να πούμε όλοι γράφοντας. Δεν έιναι όμως σίγουρο πως πάντα ξέρουμε τι ακριβώς. Συχνά ενθουσιαζόμαστε απο λέξεις, εικόνες, αρώματα…και απλά γράφουμε κάτι.
    Ισως κάποιος άλλος μετά, να μπορεί να πει και σε μας τι θέλαμε να πούμε.(διάβασε και την απάντησή μου στη Μαρία Ροδοπούλου)

    # φαρος
    Μάρτη έχουμε;
    Δεν έχω υφιστάμενους. Δουλεύω μόνος.

    # Μαρία Ροδοπούλου
    Καλώς βρεθήκαμε.
    Σ΄ευχαριστώ και ανταποδίδω την ευχή.
    Αυτόν τον τρόμο που λες, ίσως, ήθελα να κάψω.

    # cripple
    Γεια χαρά και

    καλή εβδομάδα.

  6. Μαρια Νικολάου
    Μαρ. 03, 2008 @ 20:32:21

    Σίγουρα παντα ολοι μας κατι θελουμε να πουμε..
    Μακαρι να μπορουσαμε να καψουμε τον «τρόμο»..
    Μπορουμε λες..;
    Καλησπερα

  7. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 04, 2008 @ 12:57:51

    # Μαρία Νικολάου
    Ίσως και να μπορούμε, όχι όμως με τέτοιους στίχους που, μάλλον ρίχνουν ξύλα στη φωτιά.

  8. stixakias
    Μαρ. 04, 2008 @ 13:55:58

    Μπορεί να επαναλαμβάνομαι αλλά και αυτό μπορεί να γίνει ωραίος πίνακας.

    Έχουν εικόνες τα ποιήματά σου.

    Μην τις αφήσεις να το βάλουν στα πόδια με την πρώτη φωτιά…
    Όχι τουλάχιστον πριν περάσουν από το πινέλο σου.

  9. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 04, 2008 @ 14:07:30

    # στιχάκιας
    Πολλοί πίνακες που έχω φτιάξει μου έχουν εμπνεύσει στίχους αλλά και το ανάποδο.
    Επίσεις εχω εμπνευστεί για πίνακες απο στίχους τραγουδιών ή ποιημάτων ή διηγημάτων (πχ το coffee).
    Eδώ θα ήθελες να δεις σε πίνακα τα ξύλα του κρανίου να καίγονται;
    Δυστυχώς δεν θα σου κάνω αυτή τη φορά το χατήρι.
    Εξάλλου δεν πρέπει να παραπονιέσαι διότι σήμερα ή αυριο, τελειώνω το «καπέλο με φυτίλι» και θα το αναρτήσω.

  10. giagalaxidiakos
    Μαρ. 04, 2008 @ 17:32:24

    καλησπέρα,
    ώστε ενθουσιαμός! δεν το είχα σκεφτεί έτσι.
    όπως τα μικρά παιδιά που όταν ενθουσιάζονται
    λαχανιάζουν και μπερδεύουν τα λόγια τους,
    γελάνε, κάνουν χειρονομίες, όλα μαζί.
    και μετά οι μεγάλοι προσπαθούν να καταλάβουν τί
    θέλει να πει ο πιτσιρίκος.

    δηλώνω ενθουσιασμένος με την πάρτη σας!

  11. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 04, 2008 @ 17:38:02

    # giagalaxidiakos
    Αναφέρεσαι μάλλον στο σχόλιο ν.5
    Ναι δεν σου΄χει τύχει να ενθουσιαστείς με μια ιδέα , ή με μια φράση που σου ήρθε ξαφνικά και να θέλεις να την καταγράψεις, μόνο και μόνο επειδή ενθουσιάστηκες;
    Εμένα μου συμβαίνει συχνά.

    Ευχαριστώ και για τον δικό σου ενθουσιασμό και ανταποδίδω.

  12. giagalaxidiakos
    Μαρ. 04, 2008 @ 17:51:00

    η πρώτη μου σκέψη ήταν
    ότι όταν ενθουσιάζομαι δεν μπορώ να συγκεντρωθώ να σκεφτώ
    άρα δεν μπορώ να καταγράψω τίποτα.
    π.χ. τα μαθηματικά, που όταν τα καταφέρνω να λύσω ένα πρόβλημα,
    πηδάω από την καρέκλα και κόβω βόλτες πάνω κάτω, πάνω κάτω μέχρι να μου περάσει.
    όταν μου περάσει συνεχίζω.
    τώρα που το σκέφτομαι όμως η σωστή σειρά είναι:
    σκέψη-ενθουσιασμός-καταγραφή.
    σας ευχαριστώ που μου το λύσατε κι αυτό!

  13. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 05, 2008 @ 13:07:30

    #giagalaxidiakos
    Παρακαλώ. Εδώ είμεθα δια εξυπηρετήσεις.

  14. φαίδρα φις
    Μαρ. 06, 2008 @ 22:15:02

    εντάξει μετά το μπλακ άουτ έπαθα και μπλοκ άουτ,εκτός αν είναι ο μίστερ Αλ πρώιμα…
    σ’εμένα,αυτό το ποίημα εκτός ότι μου άρεσε πολύ από την αρχή,μου φαίνεται τόσο επαναστατικό,μέσα σε λίγες γραμμές ολόκληρη πύρινη επανάσταση…

  15. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 06, 2008 @ 22:18:28

    # φαίδρα φις
    Αποκαταστάθηκε η τάξη, διότι είχα αρχίσει να πιστεύω πως μπλέξαν τα διαδύχτια και κάποιος αόρατος σέρβερ επιλέγει τι θα δείχνει στους επισκέπτες.

Σχολιάστε

