φορώ καπέλο με…

h-proseyxh-toy-poihth.jpgΦΟΡΩ ΚΑΠΕΛΟ ΜΕ…

Η σκέψη μου
είναι εκρηκτική σήμερα.
Τα μάτια μου
αργά δακρύζουν λάβα.

Αν πω ν’ αναστενάξω
θα θολώσει
η γυαλισμένη τζαμαρία
τ’ ουρανού.
Κι ο κόσμος που εύκολα
στα μάτια του πιστεύει
θα θαρρεί πως συννέφιασε.

Παίρνω τον δρόμο
και προκαλώ
τον εαυτό μου προκαλώ
τον κόσμο.

Προσέχετε!

Η σκέψη μου είναι εκρηκτική
σας λέω
κι ο κόσμος σας βρωμά
βενζίνη
και απ’ τις κλανιές των προβάτων
μεθάνιο.

Προσέχετε!

Γυρνώ στους γύρω δρόμους
Σας βλέπω και με βλέπετε
Σφίγγω το παλτό μου και πάω
Σκύβω το κεφάλι μα σκέφτομαι
Κι η σκέψη μου είν’ εκρηκτική.

Προσέχετε

Φορώ καπέλο με φυτίλι.

10 Σχόλια (+add yours?)

  1. φαίδρα φις
    Φεβ. 24, 2008 @ 10:11:48

    καλημέρα και εδώ…
    η ζωγραφιά είναι «τρελή»(το χρησιμοποιώ για κάτι που μου αρέσει πολύ, για να μην παρεξηγήσετε τα λόγια μου…)
    το «πόνημά» σας ακόμα πιο «τρελό»…
    αναφορικά με το καπέλο…υπέροχα τα καπέλα με φυτίλια, τα προτιμώ κι εγώ…
    σας εφιστώ την προσοχή στις ανεπαρκείς δόσεις πυρίτιδας, όμως…

  2. AleXandros K.
    Φεβ. 24, 2008 @ 20:04:36

    Σκέψεις και εκρήξεις συνονόματε….πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!

  3. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 25, 2008 @ 14:09:24

    #φαιδρα φις
    Η ζωγραφιά έχει τίτλο «η προσευχή του ποιητή»
    Απο κάποιο λάθος στο ανέβασμα , δεν μπορούσες να κάνεις κλικ επάνω της και να την δεις. Το λάθος αυτό έχει διορθωθεί.

    # Αlexandros
    Ωραίο το αποτέλεσμα, αλλά άμα γίνει κανένα …μπαμ, θα είναι ωραιότερο!

  4. φαίδρα φις
    Φεβ. 25, 2008 @ 15:35:34

    θα μου επιτρέψετε μια σκέψη…
    εκτός ότι «χάνει»-και το χι όχι με κλ παρακαλώ…- η ζωγραφιά σας στο μικρό μέγεθος και υπάρχουν αρκετοί μη παρατηρητικοί-ο κόσμος βρίθει απ’αυτούς-,γιατί να μην τη βάζετε σε κάπως μεγαλύτερο μέγεθος…τα χρώματα ας πούμε τα οποία είναι εκπληκτικά δεν είναι ευκρινή,οι γόπες πάλι δε φαίνονται
    κι έπειτα «θεοφιλίζετε» λιγάκι ή η ιδέα μου είναι?
    προσωπικά τρελαίνομαι με τη ζωγραφική σας άποψη…

  5. Μαρια Νικολάου
    Φεβ. 25, 2008 @ 15:48:40

    Χαίρομαι που με «βρήκες» γιατί μου έδωσες την ευκαιρία να σε «βρω» και γω..
    Υπεροχο αυτό που έγραψες..
    Εξαιρετική ποίηση..
    Να σαι καλα

  6. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 25, 2008 @ 19:17:46

    #Μαρία Νικολάου
    Καλώς βρεθήκαμε κι εδώ.
    Ευχαριστώ

    # φαίδρα φις
    Ούτως ή άλλως στον υπολογιστή χάνεις το μεγαλύτερο μέρος της ομορφιάς ενός έργου. Πόσο μάλλον να έχεις βάλει και χαμηλή ανάλυση στην εικόνα για τεχνικούς λόγους.
    Πίνακές μου έχω βάλει μερικούς στο μπλογκ και θα βάζω συχνά πυκνά.Μπορείς να τους δεις στη σχετική «κατηγορία» ή μπορείς να δεις κάποιους στις «ειδικές συνδέσεις», Πίνακες προς πώληση

  7. φαίδρα φις
    Φεβ. 25, 2008 @ 20:42:34

    για τη «θεοφιλίζουσα καταγωγή» που εντόπισα? ορθώς?
    αν αποφασίσω να αγοράσω κάποιον πίνακά σας, θα μπορούσα να ελπίζω σε φιλική τιμή?

  8. φαίδρα φις
    Φεβ. 25, 2008 @ 20:46:17

    ξέχασα να αναφέρω ότι οι πιο πολλοί είναι τρέλα!

  9. stixakias
    Φεβ. 26, 2008 @ 11:05:34

    Αυτό το καπέλο με φυτίλι, αν δεν το ‘χεις κάνει πίνακα, κάντο

  10. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 26, 2008 @ 13:28:00

    #στιχακιας
    Καλή σκέψη

    #φαίδρα φις
    Χαίρομαι που σ΄αρέσουν και οι πίνακες.Πιό πολλά επί των θεεμάτων που βάζεις θα πούμε όταν – σύντομα – αναρτήσω κάποιον πίνακα.

Σχολιάστε

