τι μου είπε ο Θεός

.

                                      

                                                     .                         

                     .                                                                                    

.                                                                                                                  .

.

Ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα  του Στιχάκια, σας παράθεσα ένα απόσπασμα απο τη σελ 123 του βιβλίου «Τι μου είπε ο Θεός» ,του Emou Touidiou εκδ. NothingPress.

Το έχω πάντα δίπλα μου ούτως ή άλλως και το διαβάζω καθημερινά, γιατί έχω αρχίσει να κουφαίνομαι και δεν καλοακούω.

Με τη σειρά μου δεν καλώ κανέναν  άλλο σ΄αυτό το παιχνίδι.

5 Σχόλια (+add yours?)

  1. stixakias
    Φεβ. 23, 2008 @ 11:26:34

    Σε…ξεκούφανε!

  2. φαίδρα φις
    Φεβ. 23, 2008 @ 21:11:07

    μου φαίνεται ότι ο θεός σας είχε εκμυστηρευτεί όλα αυτά που μας είπατε στο προηγούμενο «πόνημά» σας, το σχετικό με μαρούλια και αμνούς που δεν «σωπαίνουν»…αλλά μας το φέρατε με το μαλακό και a posteriori…

  3. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 23, 2008 @ 23:34:29

    # Στιχάκιας
    Και…κάτι παραπάνω.

    #Φαίδρα φις
    Καλά το κατάλαβες. Απο το ίδιο βιβλίο ήταν κι αυτοι οι στίχοι αλλά της σελ 665.
    Οι επόμενοι που θα αναρτήσω το «φορώ καπέλο με…» είναι απο τη σελ 666.

  4. φαίδρα φις
    Φεβ. 23, 2008 @ 23:52:31

    αυτοί θα είναι -υποψιάζομαι- η πεμπτουσία της θεολογικής ηθικολογίας…

  5. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 24, 2008 @ 02:33:41

    # φαίδρα φις

    Ναι, έχει να κάνει με τη θεολογία των…ηθικών καταστροφών!

Σχολιάστε

