α ρε μάνα!

raki-1.jpg 

Άμα  υπάρχει αγάπη παιδί  μου…
μου έλεγε η μάνα σου.
Αγάπη πάνω απ’ όλα  παιδί μου, αγάπη…
μου έλεγε η μάνα μου.

Μα λέει άλλα η ΔΕΗ και ο ΟΤΕ,
οι τράπεζες και οι γιατροί, το νοίκι,
του super market  η φτωχή ταμίας
και το παιδί στο βενζινάδικο, λέει άλλα.

Α ρε μάνα !

10 Σχόλια (+add yours?)

  1. φαίδρα φις
    Φεβ. 11, 2008 @ 17:21:24

    δεν σου έλεγαν ψέματα…
    απλώς η αλήθεια σήμερα,ανάμεσα στους ανθρώπους
    και στο εξέχων συναίσθημα
    είναι ένα ιστορημένο ψεύδος…

  2. silia
    Φεβ. 11, 2008 @ 21:50:05

    Φαντάσου όμως να μην υπήρχε και η αγάπη ;
    Να υπήρχαν μόνο η ΔΕη ο ΟΤΕ … και όλα τα άλλα που λες ;
    Εσύ , την μανούλα σου πάντα να ακούς .

  3. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 12, 2008 @ 12:57:00

    #φαίδρα φις
    Δε μου έλεγαν ψέματα; Πως; ΜΟΝΟ αγάπη;

    #silia
    To φαντάζομαι!

  4. φαίδρα φις
    Φεβ. 12, 2008 @ 13:31:16

    για τότε που σου το έλεγαν μιλάω…για σήμερα ό,τι και να υποστηρίξω μάλλον θα φανεί βλακώδες…αφού είναι κοινό μυστικό τι συμβαίνει με το ιδιαίτατο αυτό συναίσθημα…

  5. stixakias
    Φεβ. 12, 2008 @ 14:20:27

    Δε θα ‘ταν καλύτερο να μη σου είχε μιλήσει ή να σου είχε μιλήσει αλλιώς.
    Όχι, δε θα ‘ταν καλύτερο.

    Ας την κατηγορείς εσύ τώρα…

    υγ
    Άμα υπάρχει αγάπη παιδί μου…
    μου έλεγε η μάνα σου

    αυτό το σου μήπως είναι λάθος και έπρεπε να είναι μου;

  6. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 12, 2008 @ 14:46:07

    # φαίδρα φις
    άσε τα κρυφά κρυμένα

    # στιχακιας
    μα… αν πρόσεξες, μου τα΄πε και η μανα ΣΟΥ
    και η μάνα ΜΟΥ.
    Εξάλλου οι δυο μανάδες μπήκαν για να δείξουν το είδος της σχέσης.

  7. giagalaxidiakos
    Φεβ. 13, 2008 @ 18:26:02

    κι η μάνα σου κι η μάνα μου,
    ωραία λέγαν, θά ναι,
    μα τα λουριά τους μείνανε,
    για να μας κηνυγάνε.

  8. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 13, 2008 @ 21:56:20

    #ΓΙΑΓΑΛΑΞΥΔΙΑΚΟΣ

    τα ωραία λόγια γίνανε
    θεριά για να μας φάνε.

  9. faros
    Φεβ. 13, 2008 @ 22:57:33

    Πόσο δύσκολο είναι να πιστέψουμε στις μέρες αυτές τα λόγια της μάνας σου!!!
    Είναι πολύ τραγικό …

  10. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 13, 2008 @ 23:22:41

    # Φαρος

    το τραγικό είναι πως κάποιοι φρόντισαν, τα συγκεκριμένα λόγια όχι μόνο να μη γίνονται πιστευτά, αλλά πολλοί να γελούμε και μαζί τους.

Σχολιάστε

