Εδώ Είμ’ Εγώ

proseyxh-poihth.jpg   ΕΔΩ ΕΙΜ’ ΕΓΩ

Στη χώρα του «Εδώ Είμ’ Εγώ»
ζουν όλοι οι στίχοι, τα ποιήματα.
Μαζεύονται στη αγορά
χαζεύουν αναγνώστες.

Συχνά τους φασκελώνουνε
πάντα σχεδόν, τους βρίζουν,
ακούς φωνές και χάχανα
λέξεις που σε σοκάρουν.

Στη χώρα του «Εδώ Είμ’ Εγώ»
ζουν όλα τα ποιήματα.
Το μόνο πράγμα που τα ζει
είναι το αιώνιο μίσος
και πιο πολύ απ’ όλους
μισούν τους ποιητές

3 Σχόλια (+add yours?)

  1. Alexandros
    Ιαν. 28, 2008 @ 01:33:20

    Ξεπούλημα ΣωλοΜάντζαρε….
    Τελικά ποιός ο ρόλος του ποιητή που φωνάζει «εδώ είμαι εγώ» σε μια κοινωνία που τον χλευάζει?

  2. Alexandros
    Ιαν. 28, 2008 @ 01:35:02

    Συγγνώμη για τον αναγραμματισμό ΣολωΜάντζαρε!

  3. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιαν. 28, 2008 @ 13:15:14

    # Alexandros

    Ο ρόλος του ποιητή ίσως να είναι ο ίδιος μ΄αυτόν ενός λουλουδιού σ’ ένα ακαλιέργητο χωράφι που το’ χουν πνίξει τα αγριόχορτα.
    Βέβαια όποιος φωνάζει »εδω ειμ’ εγώ», μάλλον είναι πολιτικός ή αυτόκλητος σωτήρας (εκτός κι αν χρειάζεται βοήθεια!). Παρ’ όλ’ αυτά και οι ποιητές υπάρχουν κάπου και τα ποιήματά τους. Για να τους ανακαλύψει κανείς πρέπει να σηκωθεί πιο ψηλά απο τ’ αγριόχορτα για να μπορέσει να δει το λουλουδάκι που λέγαμε πριν.

    Ως αναφορά το συγκεκριμένο ποίημα τώρα, πιο πολύ είναι κάτι σαν άσκηση φαντασίας μιας και αναφέρεται στην φανταστική χώρα που ζουν τα ποιήματα, όχι οι ποιητές.Εμείς βλέπουμε και κρίνουμε τα ποιήματα. Αυτά άραγε πως βλέπουν εμάς;

Σχολιάστε

