μεταφυσικό

                        ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ 

Έγινα φάντασμα 

               ή καλικάντζαρος;

ο Σολωμός 

                ή ο Μάντζαρος;

  Είμ’ αλεπού 

               ή σκαντζοχοιράκι;

Είμ’ εγώ άντρας 

               ή αντρουλάκι;

 Μη μου κολλάς μη με πειράζεις

τον αιώνιο ύπνο μου ταράζεις. 

Έγινα θάλασσα

                 ή μια θολούρα;

Είμαι Ουράνης 

               ή σκέτα ούρα; 

 Είμαι σκορπιός  

               ή βατραχάκι;

Είμ’ εγώ αλέξανδρος 

                ή ανδρουλάκι; 

Μη μου κολλάς μη με κοιτάζεις

και προ παντός μη μου φωνάζεις,

τον αιώνιο ύπνο μου  

                                ταράζεις.

1 σχόλιο (+add yours?)

  1. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Δεκ. 06, 2007 @ 02:05:44

    Απο δω παρθηκε ο τίτλος του blog
    Δείτε τη σελίδα «Γιατί Solomantzaros ;»

Σχολιάστε

